ponedjeljak, 25. kolovoza 2014.

FAVORITI LJETA 2014.

Možda naslov zvuči malo čudno - zašto favoriti ljeta, a ne mjeseca ili slično?
Odgovor je da sam proizvode koristio više od mjesec, dva i volim "spremiti" favorite na jedno mjesto.
Neke od sljedećih proizvoda još nisam recenzirao, no u planu su;)

Krenimo...



1. AFRODITA MEN HYDRA, SHAVE & AFTER SHAVE

Prošli tjedan recenzirao sam njihovu MEN kolekciju i imam samo pohvale za uloženi trud. Ova tri proizvoda su me posebno oduševila jer ne izazivaju nikakve reakcije, ne isušuju i brzo upijaju. After shave je posebno dobar jer super hidratizira i umiruje nadraženu kožu nakon brijanja!



2. BIOBAZA SAPUN & EXCLUSIVE ARGAN CREAM


Također veliki favoriti ovog ljeta. Biobaza  HYDRATATION sapun s maslinovim uljem i lavandom je zaista odličan jer ne stvara veliku pjenu, ne isušuje kožu niti daje osjećaj zategnutosti. Sapun je biljnog podrijetla, ima miris maslinovog ulja i lavande i zaista prekrasno očisti i hidratizira kožu.

Ono što je mene najviše oduševilo je Exclusive krema. Sadrži 50ml.
Što kaže BIOBAZA?
"Hormonalne promjene, loši vremenski uvjeti, stres te brojni drugi faktori nepovoljno utječu na strukturu kože i njene obrambene mehanizme čineći je naboranom, opuštenom i beživotnom. Visokovrijedno ulje arganovih plodova, poznato kao tekuće zlato, blagotvorno djeluje na očuvanje mladolikosti. Intenzivno njeguje ostarjelu, oštećenu, isušenu i osjetljivu kožu. Bogato je vitaminom E i nezasićenim (omega 3 i 9) masnim kiselinama te potiče prirodan lifting i dubinski regenerira kožu. Visokovrijedno arganovo ulje pomaže smanjenju stvaranja masnoća i nečistoća te tako poboljšava izgled kože.Formula ozoniziranog arganovog ulja djeluje trenutno, već nakon prvog nanošenja koža je vidljivo zaglađena, blistava i gipka."
 Iako nemam još problema s naboranom i opuštenom kožom, meni je krema odlična jer je namjenjena za njegu masne/mješovite kože! Ne izaziva nikakve probleme, nahrani kožu i još više zagladi.
Odličan proizvod! Cijena oko 70-75 kn!



3. Dalan d'Olive Intensive Cream with Olive Oil - 20ml.

Ovu kremu za ruke sam slučajno kupio u lokalnom supermarketu. Iznenadila me cijena od 5 kn!!! Nisam ju kupio zbog cijene već zbog njenog sastava u kojem nema parabena. Krema je iz Turske i intenzivno nahrani veoma suhu kožu. Revitalizira kožu jer je glavni sastojak Glycerin i maslinovo ulje. Moram napomenuti da proizvod sadrži Petrolatum i Isopropyl Myristate, ali je na proizvodu lijepo navedeno kako služi za ruke!
Dobar proizvod za ovakvu cijenu;)



4. LISTERIN & ORAL B

Neću puno pisati o ovim proizvodima osim da su moji stalni favoriti iz mjeseca u mjesec. Svaki mjesec mjenjam Listerine bočicu, isprobavam nove okuse i sviđa mi se što nakon toliko vremena korištenja više ne osjećam onako peckanje:) Najači Listerin je definitvno Stay White i velika je mogućnost da vam krenu suze na oči koliko je jak! To mi nije jasno. haha
Oral B konac- malo mu zamjeram što je konac kao silk i što nije onako "mekši". Iz BIPE su izbacili iz prodaje onaj koji mi je najviše odgovarao, tako da sam osuđen koristiti ovaj! :)

Knjiga mjeseca,ljeta, godine?!


Eckhart Tolle - Moć sadašnjeg trenutka
Ovo ljeto pročitao sam po drugi put svoju omiljenu "psihološko - osvijesti se" knjigu, hah.
Nakon drugog čitanja, shvatio sam još bolje poruke pisca i njegove odgovore. Ne želim vam prepričavati knjigu, već završiti ovaj post jednim cjelokupnim dojmom kojeg sa stekao čitajući tu knjigu.

Ne razmišljajte o prošlosti i budućnosti. Trenutno ste ovdje i ovdje pripadate. Budite uvijek tu, osvješteni i u sadašnjem trenutku! :)

Što ste vi radili,čitali,koristili ovog ljeta?


Ostavite koji komentar, savjet, prijedlog. Dopušteno vam je nakon nekog malog komentara ostavite i link do svog bloga.
Neka i hrvatska blogosfera bude što jača!

Lijep vam pozdrav ♦

Budite classy, fit & unique! :)

LIKE FB PAGE ►https://www.facebook.com/classyfitunique


Nema komentara:

Objavi komentar