subota, 12. srpnja 2014.

NEW IN: Avene, Dermalogica, Listerine




Pozdrav svima:)


     Krećemo odmah s recenzijama novih proizvoda koji su kupljeni tijekom prva dva tjedna 7. mjeseca. Znam da su mi neki rekli kako bi bilo red da se upoznate samnom tako da će uskoro ići i neki post RANDOM FACTS ABOUT ME. Nadam se, jel:)
Krenite na posao... Znam da vas ovo zanima! ;)


1. Dermalogica daily microfoliant

Usuđujem se reći, NAJBOLJI PEELING na svijetu!
Veoma mala količina na dlan dovoljna je da napravi super posao na licu. Nakon peelinga koža je osvježena, čista i podatna. Rižini enzimi i salicilna kiselina glavni su sastojci ovog proizvoda koji je namjenjen svakodnevnom korištenju. Mogu ga koristiti svi tipovi kože, ali smatram da osobe koje imaju masnu kožu nebi trebale više od 2x tjedno raditi peeling.









 2. Avene Cleanance Emulsion Anti - shine regulating lotion

Ova emulzija je zaista divna za kožu. Brzo upijanje + dug mat efekt. Drži zaista dugo, više od 8 sati bez da se lice zasjaji. Ovo je probni tester, no sigurno kupujem i veliko izdanje:)



3. Termalna voda Avene


Što reći za ovu termalnu vodu?
Kupujem ju ponovo jer je spas tijekom ljetnih vrućina, hidratizira kožu, pruža hladan učinak i namjenska je. Može se koristiti tijekom sunčanja za dodatnu vlažnost ili prije/nakon brijanja. Odličan proizvod!


4. Listerina Stay White vodica za usta

Čitajući recenzije Listerine vodica shvatio sam da oni koriste skoro pa iste esencijalne biljke za svoje proizvode. Tijekom grgljanja osjeti se žarenje, koje nestaje nakon što ispljunemo sadržaj u ustima ;) Znam da mnogi ne koriste konac niti vodicu što smatram nužnim za pravilnu higijenu usta. Navedena vodica ostavlja ljepi sjaj na zubima, skida plak i pomaže da zubi ostanu bijeli.



Nisam koristio dugo ovu vodicu, no nakon 2-3 bočice vidjeti ćemo pravi učinak. :)

Koje vi proizvode koristite za svoje lice, usnu šupljinu i slično? Ostavite komentar!

Čitamo se i dalje.

*naravno, u komentarima ostavite o čemu biste voljeli da pišem.

I molim vas, bacite lajk na FB stranicu:)
https://www.facebook.com/classyfitunique


Broj komentara: 5:

  1. Listerine i Avene termalnu obožavam, Dermalogica mi je na listi za kupnju već neko vrijeme :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno kupi Dermalogica m.f. ;)
      Super je osjećaj poslije korištenja, a treba zasita mala količina tak oda je isplativo;)

      Izbriši
  2. I ja sam čitao o dobrim stranama Dermalogice. Koliko si ju platio? Avene imam također probni uzorak ali ga još nisam testirao. Vodicu još nisam isprobao iako sam koristio neke druge vodice. S vodicama za osvježenje imam trenutni problem što ih popijem par puta pa mi duuuuuugo stoje sa strane. Jednostavno zaboravim. :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Svi do jednoga moji dugogodišnji favoriti!!

    OdgovoriIzbriši
  4. listerine obožavam. baš je na neki način cool taj osjećaj da će ti usta izgoriti prije nego ispljuneš hehe :)

    OdgovoriIzbriši